Kapcsolat

Csatlakozz a Nuptia esküvői szolgáltatói közé!

 

Az esküvőjüket szervezők leginkább online felületeken keresik leendő szolgáltatóikat. A Nuptia (nagy létszámú követőbázisának köszönhetően) elősegítheti, hogy még több ajánlatkérést, megbízást tudhass magadénak már a következő esküvői szezonra is.

 

Részletek:

Szolgáltató vagyok

 

 

 

GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések

 

Összeszedtük a leggyakoribb felhasználói kérdéseket – reméljük, a Tied is köztük van.

Amennyiben nem találod meg a kérdésedre a választ, írj nekünk a hello@nuptia.hu e-mail címre, és amint tudunk, segítünk.

Kérünk, hogy minél részletesebben írd le a tapasztalt problémát, csatolj akár képernyőképet is, az mindig nagy segítség nekünk. Küldd az oldal linkjét ahol tapasztaltad a problémát, másold be a látott hibaüzenetet, vagy bármi amivel konkretizálni tudod a jelenséget. Ez nagymértékben segíteni fog nekünk a hiba javításában.

 

I. Regisztráció, belépés

1. Nem tudok regisztrálni, mit tegyek?

Kérünk, nézd meg, hogy valós e-mail címet adtál-e meg. A regiszráció megerősítéshez ellenőrző e-mail küldünk (érdemes a spam mappát is átnézni). Ha továbbra sem sikerül a regisztráció, akkor írd meg , hogy milyen módon próbáltál regisztrálni, milyen hibaüzenettel találkoztál és utánanézünk.

 

2. Nem tudok belépni. Mit tegyek?

Leggyakoribb esetek:
- nem azzal az e-mail címmel regisztráltál, amivel belépni próbálsz
- véletlenül
egy üres "space" karakter vagy valami más kerül az e-mail cím vagy a jelszó elé vagy mögé
- ha nem emlékszel jelszavadra, új jelszót is tudsz igényelni

 

3. Meg lehet változtatni a felhasználónevemet?

Erre nincs lehetőség, ezért kérünk, hogy jól gondold át, milyen felhasználónévvel regisztrálsz.

 

II. Profilok szolgáltatók számára

1. Lehet több szolgáltató profilt is létrehozni?

Igen, akármennyi szolgáltatói profilt kezelhetsz. Mindegyik esetében a Fiók menüpontban követheted az aktív/inaktív státuszt, a tagsági időszakodat, elérhetőségi naptáradat.

 

2. Hogyan kell új szolgáltatói profilt létrehozni?

Fiókom menüpont Új szolgáltatás gombra kattintva megjelenik az új profil létrehozásához használandó felület. A *-al jelölt szakaszok kötelezően kitöltendők.

A profilod előnézetét bármikor megtekintheted az Előnézet gombra kattintva.

Mentés után profilod még inaktív, az aktiváláshoz előfizetésre van szükség, melyet az Előfizetések, kiemelések gombra kattintva tudsz kezdeményezni.

 

3. Hogyan tudok a szolgáltató profiljaim között váltani?

A Fiókom/Profil menüpontra kattintva választhatsz profiljaid között, amennyiben több is van.

 

4. Hogyan tudom Szolgáltatói profilomat törölni?

A Fiók/Profil oldalon a törölni kívánt szolgáltatói profilnál található kék „Profil törlése” gombra kattintva. Felhívjuk figyelmedet, hogy szolgáltató profiloldal törlése esetében az adott profilhoz tartozó esetlegesen aktív előfizetések, kiemelések is elvesznek. A profilok törlése végleges.

 

5. Hogyan tudom Felhasználói Fiókomat törölni?

Fiók/Felhasználói beállítások/Felhasználói fiók törlése menüpont. Felhívjuk figyelmedet, hogy felhasználói fiók törlése esetében az adott fiókhoz tartozó szolgáltatói profil(ok), az esetlegesen aktív előfizetések, kiemelések is elvesznek. A profilok, fiókok törlése végleges.

 

6. Milyen díjakat kell befizetnem?

A regisztráció, és a szolgáltatói profilok létrehozása ingyenes. Azonban a szolgáltató profilok inaktív státuszban maradnak addig, amíg Tagsági idő befizetésével nem kéred annak aktiválását.

További kiemeléseket, banner hirdetéseket is vásárolhatsz, melyekről az Előfizetések, kiemelések menüpont alatt tájékozódhatsz.

 

7. Mennyi a banki átutalásos fizetés átfutási ideje?

A lehető leggyorsabban igyekszünk feldolgozni az utalásokat. Törekszünk rá, hogy legkésőbb 2 munkanapon belül az utalásokat feldolgozzuk. Az utalás megérkezéséről rendszerüzenetben értesítünk, valamint megküldjük az elektronikus számlát a regisztrációkor megadott e-mail címre.

 

8. Módosítani szeretném a Szolgálatói profiloldalam kinézetét, mit tegyek?

Bármikor módosíthatod Szolgáltatói profiloldaladat a Fiók/Profil menüpont alatt a Szerkesztés gombra kattintva.

 

9. Nem szeretném, ha az Elérhetőségi naptáram publikus lenne, mit tegyek?

Bármikor módosíthatod Szolgáltatói profiloldaladat a Fiók/Profil menüpont alatt a Naptár gombra kattintva. A naptár aktív státusza esetén az érdeklődők a profiloldaladon láthatják foglaltsági naptáradat. Inaktív státusz esetében dátumra szűrés esetén a kereső ugyanúgy figyelembe veszi a naptáradban beállított foglalt napokat, de a profiloldaladon nem jelenik meg a naptár.

 

10. Hogyan válthatom be a kuponomat?

Ha van kuponod, akkor a kupon kódját a Kuponkód mezőbe írhatod be közvetlenül a fizetés előtt. Ezután a Beváltás gombra kattintva a kedvezmény aktiválódik, a rendelésed végösszege azonnal lecsökken a kupon értékével.

 

11. Nem működik a kuponkódom, mi ennek az oka?

Amennyiben a kuponkód nem működik, annak a következő okai lehetnek:
a. A kupon egyszer már be lett váltva és ezzel felhasználásra került.
b. Lejárt a kupon felhasználási ideje

 

III. Profilok esküvőjüket szervezők számára

1. Módosítani szeretném a Szervező oldalam kinézetét, mit tegyek?

Fiók/Adatlap szerkesztése menüpont alatt bármikor módosíthatod Szervező oldala kinézetét.

 

2. Hogyan tudom megbízni a kiválasztott szolgáltatót?

A Nuptia.hu oldal kizárólag a kapcsolattartást szolgálja. Szerződést az adott szolgáltatóval neked kell megkötni. A Nuptia.hu nem vállal felelősséget az esküvői szolgáltatói munkájának minőségével kapcsolatban.

 

3. Írhatok-e saját megjegyzéseket a szolgáltatókhoz?

Természetesen. Miután a Kedvenc kategóriába helyezted az adott szolgáltatót, az előnézetén a Saját megjegyzések szakaszhoz írhatod gondolataidat. Az ide írt megjegyzések nem kerülnek ki publikusan sehova, csak és kizárólag Te látod majd.

 

4. Hogyan találhatom meg az esküvőm napján szabad szolgáltatókat?

A Szolgáltatók/Összes szolgáltató menüpontra kattintva kiválaszthatod Esküvőm napján elérhető funkció segítségével listázhatod ki az Elérhetőségi naptárak szerint szabad szolgáltatókat.

 

5. Hogyan írhatok üzenetet a választott szolgáltatóknak?

A szolgáltatói profiloldalaknál megjelenő kis borítékra kattintva megjelenik az üzenetküldő rendszerünk.